آخر هفته با دریچه – بسته شماره 29؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 29؛2
تاریخ : جمعه 17 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn
کم حجم ترین بازی دنیا؛

هوش خود را بسنجید + دانلود بازی

بازی رنگی رنگی کم حجم ترین بازی موجود برای گوشی های اندرویدی در دنیا است. از نام این بازی پیداست که مربوط به تشخیص رنگ ها و ترتیب آن ها است، بازی به این گونه است که یکی از رنگ ها پر رنگ تر از بقیه می شود و صدایی توسط تلفن همراه شما ایجاد می شود، شما باید آن را به خاطر خود بسپارید و در زمان پاسخ گویی گزینه صحیح را انتخاب کنید.

 

 


فتوشاپ را به تلفن همراه خود بیاورید؛

تصاویر موجود در گوشی اندرویدی خود را ویرایش کنید + دانلود

اگر دوست دارید که بر روی تصاویر موجود در تلفن همراه خود تغییرات اساسی ایجاد نمایید، نرم افزار Vintique by GMYStudio را دانلود کنید. این نرم افزار می تواند مانند برنامه فتوشاپ عمل کند. شما می توانید با استفاده از آن بر روی تصاویر دلخواه خود فیلترهای متنوعی قرار دهید یا این که افکت های فراوانی را به آن ها بی افزایید، همچنین می توانید از تصاویر موجود به عنوان افکت استفاده کنید و بر روی تصاویر مورد نظر، آن ها را قرار دهید.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


اندروید | IOS

رونمایی از نسخه موبایلی FAX.IR + دانلود

FAX.IR یک سرویس فکس اینترنتی است که امکان ارسال و دریافت فکس در هر زمان و از هر مکان را مقدور می سازد. این سرویس که دو سال پیش توسط شرکت آتریسا وابسته به افرانت رونمایی شد امروز در دومین سالگرد فعالیت نسخه موبایلی خود (APP) را برای سیستم عاملهای iOS و Android رونمایی کرد.

 

  

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نسخه 25

آخرین نسخه موزیلا فایرفاکس در تلفن همراه شما + دانلود

با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.


 

 


نرم افزار DOPDF برای رایانه؛

فایل Word خود را به صورت pdf ذخیره کنید + دانلود

با نصب این نرم افزار DOPDF می توانید به راحتی هر چه تمام تر فایل هایی با فرمت پی دی اف بسازید. امروزه اکثر کتاب الکترونیکی و دانش نامه ها به صورت pdf ارائه می شوند، دلیل این کار عدم دستکاری فایل های متنی تبدیل شده است، در ضمن شما می توانید فایل های پی دی اف را قفل کنید تا هیچ کس نتواند آن ها را به فرمت های دیگر تبدیل کند.

 

 


ساعت ها خنده و شوخی با برنامه فکاهی + دانلود

برنامه فکاهی  یا به اصطلاح همان (شوخی کردن) دارای جملات بسیار جالب و طنز است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نگه دارد. در این نرم افزار بسیار جالب جملات به چند دسته ی طنزگونه از جمله ، داستان گونه، اعترافات، احمقانه، خاطرات بامزه و اشعارطنز و.. تقسیم شده است.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409